Corner, visselpipor i buskar,

Notre pays n'a pas beaucoup subi l'influence de cette culture... mais ce n'est pas une raison pour ne pas en parler!

Modérateur: Modérateurs

Corner, visselpipor i buskar,

Messagepar Labi1995 » Jeu Juin 15, 2017 9:15 am

F?rmodligen den mest Sergio-esque Adidas ZX Flux Womens Pink -Nike Air Huarache Womens Sergical? - stund intr?ffade inte ens i en av de stora fyra turneringarna. Vid 2013 Players Championship p? Sawgrass, den ofofficiella femte majoren, var han nacke och nacke med Tiger p? att n? den ikoniska ?gr?n 17: e. Tv? bollar i drycken ledde till en Nike Air Max 90 Essential Womens fyrdubbla bogey. Han f?rdubblades sist, bara f?r att se till. M?starna det ?ret var ocks? speciellt. Han sk?t en inledningsrunda 66, den stora striden, och i en brazen-str?van att fresta ?det till hans fav?r inf?rde den d?re som hj?lmar de h?r h?l-f?r-h?lrapporterna Sergio's Official Masters Meltdown-o-Meter, utformad f?r att m?ta sin nuvarande sinnesst?mning. A var glad Sergio; B s?g lite eftert?nksamt ut; C visade v?r hj?lte sparkar av sina skor, flinging klubbar och (konstn?rlig licens h?r) sparkar en katt i en passform av impotent pique.By tiden tog han sitt tillv?gag?ngss?tt den 11: e i drycken efter att "vrida runt Nike Air Max Tavas Damenbollen s? l?nge Han gjorde Kevin Na ut som Julius Boros ", hade h?l-i-h?l rapporten sl?ppt in i en minimalistisk funk:" Jag har inget annat att s?ga ?n C. www.richardclason.co.uk "Det kom till den punkt d?r allt hopp var ganska mycket borta. ?nnu f?re s?ndagens sista omg?ng, efter tre dagar av Steel Sergio, blev n?gra HBH-l?sare beredda att ge positivitet. Sergio fan Simon Farnaby - vem vet en sak eller tv? om golff?rlorare som har medf?rfattat denna tome-mailade: "Jag hoppas att det kommer till Amen Corner. Men det kommer inte ens komma dit, jag ?r r?dd. Han kommer att dubbla Nike Air Max 2016 Homme bogey 4, sedan fizzle away och vi kommer inte att se honom igen tills han h?l ut p? 18. "Detta ?r en man som under de senaste tv? decennierna regelbundet har investerat summa som motsvarar Yorkshire ?rliga BNP i St?dja mannen. Den vidsk?dliga regelbundna bidragsgivaren Hubert O'Hearn, i k?lvattnet av Sergios goda show p? torsdag, Nike Air Max 2017 Damreducerades till att ha p? sig samma kl?der hela veckan; Hans hund b?rjade stirra p? honom med ett sk?mtsamt s?tt. Sergio var Sergio, han gjorde allt vi fruktade att han skulle g?ra: skicka ledningsrundan Amen Corner, visselpipor i buskar, yip viktiga korta puttar i en prelimin?r panik. L?sare gripde snabbt till provade och betrodda hanteringsmekanismer. "Jag hoppades att Sergio kunde g?ra ?rets heartbreak snyggare och sofistikerad" suckade James Ferguson.Nike Air Pegasus 89 Femme "Han har gjort ett bra jobb med det hittills. Bara r?tt m?ngd falskt hopp. Det h?r kommer verkligen att skada, eller hur? "Simon McMahon var p? f?rhandlingsstadiet av sorg:" Om det ot?nkbara faktiskt h?nde, vad skulle vi ha gjort i juni, juli och augusti? Varje moln, va? "Elliot Carr-Barnsley v?nde sig upp sent till festen och undrade:" P? en skala av en till 10, hur troligt ?r jag att hitta frasen "?h, Sergio!" Skrivet h?r om jag CTRL + F det? "
Labi1995
Chevalier
Chevalier

Retourner vers Mythologie scandinave