bit av trial and error kommer att vara n

Notre pays n'a pas beaucoup subi l'influence de cette culture... mais ce n'est pas une raison pour ne pas en parler!

Modérateur: Modérateurs

bit av trial and error kommer att vara n

Messagepar Labi1995 » Ven Mar 31, 2017 5:36 am

Detta ?r s? bekant, och v?lskriven. Att ha Asics Gel Lyte 3 Herrenvarit ig?ng nu i 8 ?r och med ett intresse f?r skor och redskap det alltid f?rv?nar mig, de samtal jag h?r i sport butiker och ?ven k?r specialaff?rer. Jag verkligen verkligen m?ste fokusera p? annat h?ll att inte delta i diskussionerna. Bland de mest frustration ?r att det inte finns n?gon annan ”kort Nike Air Max 90 Hombre och praktisk” -metoden tillg?ngliga och judgeing endast fr?n hur bekv?m en sko ?r mycket sv?rt eftersom de flesta moderna skor ?r mycket mycket bekv?mt p? f?rsta f?rs?ket-ut.Jag ?verens, och bristen en b?ttre modell ?r en del av det som Asics Gel Lyte 3 Femme Grise h?ller oss tillbaka. Jag tror ?rligt, s? otillfredsst?llande eftersom det Adidas ZX 700 Damen kan vara att en bit av trial and error kommer att vara n?dv?ndigt f?r de flesta m?nniskor. Och det ?r en del av varf?r jag inte gillar pronation modell, eftersom n?r du tilldelas en kategori, utbudet av skor du kan ”trial” blir Asics Gel Lyte 3 Femme on?digt begr?nsad till att en category.I'm relativt nytt f?r l?pning och fick h?ra jag ?ver pronera och riktas att b?ra x, y eller z skor. Jag hade dem och hade en hel del skador. Jag bytte till Newtons. De hj?lpte mig byta fr?n h?len k?r till mitten av foten ig?ng. Jag skulle vilja prova n?gra andra skor, Nike Air Max 90 Womens men jag har ingen aning om vad jag ska k?pa. Jag vill inte g? till en k?r butik. Hur vet jag verkligen vad skor jag ska k?ras in? Jag tycker det ?r mycket individuell, och inte ser ett stort v?rde i att s?tta ett tr?skelv?rde att g?lla ?ver Nike Free 5.0 Womens hela linjen. Det finns ett intressant koncept som kallas pronation Adidas Superstar Womensbuffert som har f?rekommit, och fokuserar inte s? mycket p? hur mycket n?gon pronates (som ?r mycket variabel), utan snarare hur mycket av deras passiva utbud av r?relse de anv?nder dynamiskt under k?rning (vilket ?r ocks? variabel)Asics Gel Lyte 5 Homme Noir . Jag tror individualiserade tillv?gag?ngss?tt som denna ?r mer v?rdefulla,Adidas NMD Damen men ?r ocks? sv?rare att genomf?ra, i synnerhet i en butik inst?llning. Med tanke p? att jag tenderar mot att l?mna saker som detta till kliniker och inte f?rs?ker g?ra det i en butik.
Labi1995
Chevalier
Chevalier

Retourner vers Mythologie scandinave