Jeg har ingen problemer med h

Notre pays n'a pas beaucoup subi l'influence de cette culture... mais ce n'est pas une raison pour ne pas en parler!

Modérateur: Modérateurs

Jeg har ingen problemer med h

Messagepar Labi1995 » Mer Mar 29, 2017 5:33 am

Der er gr?nser selv, jeg gjorde en bakke k?re p? spor, der var blevet for nylig regnede p? og dette spark op tabt af snavs p? mine kalve og ned p? mine achilles. Ved udgangen af ??k?Nike Air Max 90 Womens rslen min Achilles p? begge f?dder havde vabler som den fugtige beskidte / sand havde gjort det p?Adidas ZX Flux Womens vej ind i Adidas Superstar Mujer h?len krave og skabte en sandpapir effekt. Dette er ikke et specifikt problem med Kiger og Wildhorse, bare med at g? sockless p? v?de og beskidte trails.My kommentarer er baseret p? min erfaring med Wildhorse (333 miles og t?lle), og hvad den har til f?lles med den Terra Kiger. Jeg kan lide og forst? den afrundede h?l. Den er designet til at give stabilitet i Nike Air Max Tavas Femme uj?vnt terr?n og til tilretning (sidehilling) som LeviD ovenfor n?vner i sin anmeldelse. I disse betingelser, m? kanterne komme i kontakt med jorden. Med kurven, vil den f?rste kontakt jorden blive mindre forskudt fra midterlinien af ??din fod / h?l, s? der er mindre ?jeblik vride din fod. Tilretning og k?rer ned et bjerg i g?r, og det var meget stabil, og jeg beh?vede ikke at t?Adidas Superstar Womens nke p? mine f?dder. Jeg har faktisk gjort det samme h?l skum udsk?ring kirurgi p? et par Nike Nike Air Max Command Mujer Frees flere ?r tilbage, men det var efter 500 miles. Jeg tror ikke, de Wildhorse eller Kiger har brug for det, men hvis det g?r dig gladere med det, store.

Jeg har ingen problemer med h?len greb enten, men det kunne v?re p? grund af forskellige k?rer stilarter. G?r nogle i det mindste nogle mening at have den bedste vejgreb direkte under h?len i stedet til siderne, men de Asics Gel Lyte 3 Femmefaktiske erfaringer er vigtigere end teori ...

Jeg dimensioneret op 1/2 en st?rrelse i Wildhorse, som Asics Gel Kayano Femmegav mig den korrekte l?ngde. Med mine brede f?dder, fandt jeg lydstyrken for lille, men bredden er tilstr?kkelig, s? jeg pr?vede dem p? i butikken med s?lerne fjernet og besluttede det var fint - Sparer mere end 0,5 oz. ogs?. :) Det er s?dan jeg har k?rt i dem siden, og det er Nike Roshe Run Femme perfekt.

Lyset ydre maske lag p? min Wildhorse er makulering i steder p? forfoden flex punkter Nike Air Max Thea Dames og den mediale side af skoen, men den indre foring og underst?ttende stropper er i god form, s? det er bare kosmetisk p? dette punkt. Jeg spekulerer p?, om Terra Kiger ?verste er mere holdbart.
Labi1995
Chevalier
Chevalier

Retourner vers Mythologie scandinave