Page 1 sur 1

Vicki von Holzhausen egen merkevare pakke

MessagePosté: Lun Mai 22, 2017 11:09 am
par Borum
Vicki von Holzhausen er grunnlegger av von Holzhausen, en linje med bærekraftig, minimalt merket tilbehør som sikter mot å være Tesla av håndvesker. Von Holzhausen begynte sin karriere som bildesigner i Europa, og jobber med avanserte biler for noen av de mest kjente europeiske bilprodusentene. Kjøpe Michael Kors Liten Veske nå. Mens i Europa ble hun fascinert med mote design, spesielt aspirerende og livsstilselementer som var svært lik de bilene hun designet.

"Mine erfaringer tillot meg å se mote fra et annet perspektiv og komme opp med et unikt synspunkt, som jeg brakte til samlingen jeg forutså," sa Vicki von Holzhausen. "Dette gjenspeiles i merkevaremisjonen von Holzhausen, utformingen av samlingen og produksjonen av produktene."

Samtidig med å lansere sin eponymiske samling, var von Holzhausen siktet på å finne en bedre måte å skape tilbehør med fokus på bærekraftig stil, fusjonere en etisk tilnærming med en minimalistisk stemning. Von Holzhausen brukte sin kompetanse til å finne tradisjonelle materialer laget på en miljøbevisst måte, samt mer avanserte, unike materialer fra bilindustrien, kombinere dem med rene og tidløse former.

Selskapet spesialiserer seg på vesker med to typer materialer: tradisjonelt lær, og Technik-Leather, som kommer fra to forskjellige produsenter. Kjøpe billig Michael Kors veske nå http://www.offisieltmksalg.com. Von Holzhausen lær er hentet i Italia, og alle huder er biprodukter fra næringsmiddelindustrien, slik at ikke noe dyr ble drept bare for det skinn. Technik-Leather er et 100% dyrfritt vegansk lær som bruker nesten helt resirkulerte materialer og er fri for giftstoffer.

"Skinnposene er håndlaget ved hjelp av gamle verdensteknikker for hånd som skjærer mønstrene og maler kantene, og Technik-Leather-posene er laserskåret med mer avanserte prosesser, men bruk fortsatt gamle teknikker som håndmaling for å fullføre dem," Von holzhausen sa. "Det var en svært lang prosess å finne begge produsentene mine siden jeg visste hvor viktig det var å lansere et nytt merke med et eksepsjonelt produsert produkt."

Von Holzhausen finansierte lanseringen gjennom hennes personlige besparelser.

"Jeg legger til en del kapital for å finansiere virksomheten gjennom lansering i løpet av min 12 årige karriere i bilindustrien," sa von Holzhausen. Kjøpe Michael Kors Veske Hvit nå. "Jeg er stor tro på den magre forretningsmodellen, så jeg jobber med strategier for å bidra til å finansiere produksjon og ny produktutvikling med fokus på verdi."

Von Holzhausen har vokst sin direkteforbrukervirksomhet ved hjelp av sosiale medier, tiltalende kunder gjennom ulike vinkler.

"Plattformer som Instagram og Pinterest har vært gode utsalgssteder for min virksomhet," sa von Holzhausen. "Vi har en høy forloppsrate på begge plattformene, og har funnet at flere publikum er engasjert i vårt produkt og vår historie. Noen av våre lokalsamfunn er for eksempel svært lidenskapelige om minimal stil, noen er interessert i veganske håndvesker, noen som det faktum at vi gir tilbake, og noen elsker virkelig tidløse og allsidige poser som er fri for logoer. "

Von Holzhausen sa at hennes selskap hadde en liten følge på Instagram før den ble offisielt lansert, noe som bidro til å øke bevisstheten i begynnelsen.

"Noen viktige redaktører begynte å følge merkevaren og skrev oss private meldinger for å spørre om de kunne skrive vår lanseringshistorie, sier von Holzhausen. "Det var en fin måte å organisk få momentum rett på farten. Kjøpe billig Michael Kors veske nå http://www.offisieltmksalg.com. Vi er veldig takknemlige for de som trodde på vår tilnærming fra begynnelsen. "

Etter hvert som forbrukeropplysningene vokser, og etterspørselen etter bærekraftige mote merkevarer øker, har von Holzhausen vært oppdratt av den økte dekning på etiske merker.

"Vi har fått stor bevissthet gjennom ulike pressemuligheter som ønsker å merke merkevaren basert på min bakgrunn og bærekraftig tilnærming til våre materialer," sa von Holzhausen.

Alle von Holzhausen-produkter er laget i USA, og selskapet gir tilbake til Hope Gardens, en Los Angeles-berømt veldedighet som hjelper kvinner å gjenvinne uavhengighet etter å være hjemløse.