Isbjørn er min favorit af de nye julekugler. Jeg elsker, at der ikke er nogen bane, mens tilsætningen af et lille pandora charms udsalg emalje tørklæde er smagfuldt gjort og en god tilføjelse. Charmen er gevindskåret, og han føles meget mere som en traditionel Pandora-charme, og alligevel er det mere stiliseret og up-to-date end nogle af deres ældre designs. Hans stilling gør ham til at ligne, at han står vagt og venter på at flagge Santa ned for dig!
Vi har tidligere haft en dingle isbjørn charme (som du kan se i styling sektionen nedenunder!), Men jeg elsker, at vi nu har et fyldigt design. Det er sødt, men ikke overdrevent, med et let tryk på detaljen. Ansigtet er pandora charms danmark klumpet og hyggeligt, men minimalt defineret. Fødder og hænder har kløer, men de er simpelthen færdige. Han ser lidt søvnig ud, haha.
Der er ikke rigtig nogen overraskelser at finde på bagsiden af charmen eller nedenunder. Han har en lille hale, og hans tørklæde fortsætter rundt, men der er ikke nogen ekstra detaljer. Charmen er meget burnished og lyse, som det er pandora ringe fælles med Pandoras nyere charme. Mindre oxidation, mere skinnende sølv.
pandora øreringe Tørklædet er ganske mørkt personligt og tilbyder en mere sofistikeret slikk farve end nogle andre julerøde emaljeperler. Du kunne komme væk med styling dette i et mere generelt armbånd design, tror jeg!