Disse resultater har konsekvenser med hensyn til fortolkningen af ??to andre unders?gelser af footstrike m?nstre blandt www.mariacecilia.co.uk almindelig barfodet afrikanere. I Daniel Liebermans velkendte unders?gelse af footstrike m?nstre blandt almindeligt barfodet kenyere fandt han, at det overv?ldende Nike Air Max Thea Damen flertal udstod midtf?dt eller forfods strejker under l?b. Kalenjinen indspiller, at han filmed, oplevede l?bere, og det er v?rd at bem?rke, at de k?rte ganske hurtigt. I mods?tning hertil har de s?dvanligvis barfodet Daasanach voksne en tendens til at h?l strejke ved langsommere k?rehastigheder (selvom hyppigheden af ??midfoot / forfoot Nike Air Max 1 Dames sl?ende ?ges med hurtigere hastigheder). I mods?tning til Kalenjins l?ber Daasanach sj?ldent. Ud over hurtighedsforskelle kunne forskellene i l?bende erfaring Nike Air Max 2016 Dames delvist forklare forskellene i fodstregm?nstre observeret mellem de to grupper.
For mig var det mest overraskende resultat i denne unders?gelse det m?nster der blev observeret for Hadza-b?rnene. Hvis du spurgte mig, hvordan jeg troede, at en gruppe b?rn, der typisk er barfodet eller bare i et par sandaler, ville sl? jorden, n?r de k?rer Nike Air Max 1 Damen barfodet, ville jeg have g?ttet, at et overv?ldende flertal ville v?re midt- eller forfodsstrikere. Denne unders?gelse viste det n?jagtige modsatte - n?sten alle var h?lestregere. Hvis du tror, ??at h?l sl?ende er unormalt eller d?rligt, t?nk bare p? det for et sekund. Det er ikke s? enkelt at sige, at barfodet l?ber forfodstrejke, eller at b?rn Nike Air Max Tavas Femme aldrig lander p? deres h?le. Det er mere sandsynligt, at fodstreg er bestemt af en r?kke faktorer, herunder erfaring, hastighed, overfladeegenskaber, fodt?j, www.maisonarchitecture.fr tr?thed og s? videre.
Jeg vil afslutte med at sige endnu en gang, at jeg ikke tror p?, at der er en perfekt eller "naturlig" l?beform, der g?lder under alle omst?ndigheder. Formuleringen er snarere bestemt af individets egenskaber og egenskaberne ved deres umiddelbare l?bemilj?. Der er ting, som mange mennesker kunne g?re bedre (fx reducere Adidas ZX 850 Womens overstridende, bedre hofte stabilisering), men for at sige, at hver person skal k?re en bestemt m?de, simpelthen ikke synkroniseres med variationen vi ser, selv i Adidas NMD Womens befolkninger, der normalt er barfodet Eller minimalt skod.