De taaie buitenste materiaal

Notre pays n'a pas beaucoup subi l'influence de cette culture... mais ce n'est pas une raison pour ne pas en parler!

Modérateur: Modérateurs

De taaie buitenste materiaal

Messagepar Labi1995 » Ven Mar 31, 2017 8:09 am

Ik ben blij dat er anderen zijn die dezelfde pijn als ik er van dit model! Ik ging op vakantie naar New York en ik kocht een paar om rond te lopen - het was een pijnlijke ervaring dan de hele dag rondgelopen in formele leren schoenen, in feite Nike Air Max 2016 Dames heb ik nog nooit een paar loopschoenen die me pijn eerder hebben gegeven gehad en ik heb verschillende modellen en merken gedragen. De eerdere 5.0 modellen waren waarschijnlijk de meest comfortabele loopschoenen die ik heb gehad, dus ik ben verbaasd dat Asics Gel Lyte 5 Femme deze versie is de meest pijnlijke! De bovenkant van de rechtervoet (in de hierboven afgebeelde gebied) voelt alsof ik een been heb gebroken uit de buitenste materiaal en kant graven in - ik probeerde vetersluiting anders en volledig ontbreekt de onderste kant gaten maar geen vreugde. De taaie buitenste materiaal graaft ook in mijn kleine teen Adidas ZX Flux Damen aan de linker voet waardoor het bloeden - onnodig te zeggen, ik zal niet in staat zijn om ze terug te keren Eigenlijk is het de schuld van Nike!. Ik heb smalle voeten en ik bestelde een halve maat groter voor de lengte. Als je online koopt weet je New Balance 999 Femme niet als je gaat om de schoenen te passen. En als je ze niet draag je weet niet of ze gaan om comfortabel in de tijd. Ik mijn geval, droegen ze fijn de hele dag tot ik naar de sportschool en deed lunges. Te laat, want de bodems zijn al smerig van het lopen Adidas ZX Flux Womens naar de sportschool. Maar ik zal zeggen, ze in some.For degenen die al de schoen hebben gekocht Adidas Yeezy 350 Boost Womens en zitten vast met het, probeer het verwijderen van de binnenzool die wordt geleverd met de schoen hebben gebroken. Het is misschien een beetje meer ruimte te geven uw voeten. Ik heb geprobeerd deze op in de winkel vandaag en ik zag het zelfde Asics Gel Saga Femme ding dat Peter genoemd. Het was pijnlijk om het punt van ondraaglijk. Vervolgens ging ik een halve maat groter en verwijderde de binnenzool die met de schoen en dat een betere dingen die een bit.I kwam zijn deze in een vrouwen-formaat 9. Ik heb geen Nike Air Max Thea Damen probleem met de band hebben bij het hardlopen of wandelen, maar toen ik doe een excersise dat mijn voet nodig heeft om hard (achterste voet op een lunge) buig de band CUTS praktisch de bovenkant van mijn voet door de grote teen. Ik weet niet zeker of dit is iets dat gewoon moet worden doorbroken in of als er maar een grote ontwerpfout. Niet www.parcdudauphin.fr goed!
Labi1995
Chevalier
Chevalier

Retourner vers Mythologie scandinave