som normalt er super glatte overflader

Notre pays n'a pas beaucoup subi l'influence de cette culture... mais ce n'est pas une raison pour ne pas en parler!

Modérateur: Modérateurs

som normalt er super glatte overflader

Messagepar Labi1995 » Jeu Mar 30, 2017 10:51 am

Du har m?ske bem?rket, at jeg Adidas Stan Smith Damen endnu ikke har d?kket deres anvendelighed som vinter l?besko. Der er en simpel grund til: mens Nordamerika blev ramt af kulde, is og sne, de fleste europ?ere havde en meget moderat, n?sten for varm vinter uden megen sne. I l?bet af Nike Air Max Tavas Womens hele vinteren har jeg kun v?ret i stand til at k?re nogenlunde 30 km i is og sne, det hele i OROCs. P? disse par k?rer sko for det meste har klaret sig godt. Den vandafvisende Nike Air Max 95 Femme bel?gning p? de ?verste fungerer godt mod sne, is?r n?r parret med en gamache. Tr?kkraft er enest?ende p? pakket eller l?s sne og ru is patches, men kun anst?ndigt p? glaced is (hvor flere knopper ville v?re n?dvendig)Nike Roshe Run Damen . De dybe kabelsko kaste sne (eller mudder) meget godt. Under mindre wintery betingelser, knopperne is?r g?re en forskel p? v?de r?dder og tr?, som normalt er super glatte overflader for traditionelle trail sko. Med de OROCs Adidas Ultra Boost Womens kan du tackle disse hindringer uden at skulle bremse den mindste bit.After s? meget ros jeg m? ogs? n?vne ét stort problem jeg har med skoen: det sidste. Den OROC er baseret p?, hvad Inov-8 kalder Precision Fit som ”sikrer minimal Nike Air Max 90 Womens intern bev?gelse [...] (og er) ideel til v?ddel?b p? ethvert terr?n”. Fra h?len gennem mellemfoden pasformen er perfekt til mine f?dder, lun endnu komfortabel. Problemet er den smalle toebox. M?ske ikke road racing flad smal men Nike Air Max Classic Bw Womensslags t?t. Mens jeg normalt kan t?le en smallere t? boks p? en vej sko som foden bev?gelse er typisk mindre drastisk og pludselig, en manglende t? vrikke plads bliver Adidas Yeezy Boost 350 Femme et reelt problem med et spor sko.

Jeg er ogs? tilb?jelig til at sige, at de sko afl?b lidt d?rligere end mange andre trail sko. Naturligvis der er en konsekvens af den holdbare, belagt ?vre og dets randing og ?rligt jeg ved Nike Air Max 90 Damen ikke, hvad Inov-8 kunne g?re ved det uden ofre i holdbarhed eller mund beskyttelse. Til vinter k?rer skoene vil ogs? nyde godt af nogle flere h?rdmetal stutterier, is?r t?t p? kanterne af s?len.
Labi1995
Chevalier
Chevalier

Retourner vers Mythologie scandinave